Preguntes freqüents

1) He fet una reserva i vull fer un canvi, com ho he de fer?

Per fer un canvi o demanar més informació de l’estat d’una reserva has de posar-te en contacte amb la botiga on vols anar a recollir la reserva.

Ho pots fer per mitjà del telèfon o per email que tens disponibles a la part superior de la web (als botons de Contacte o Telèfon) o bé a l’apartat Botigues, seleccionant sempre la botiga que correspon.

2) Quan puc anar a buscar un producte que he reservat?

Alguns productes poden no estar disponibles a la botiga on has demanat recollir-lo.

Nosaltres tramitem l’enviament el més ràpid possible perquè el tinguis a la teva botiga amb la màxima brevetat.

Per fer una estimació del temps que pot tardar en arribar el producte, fes clic al botó “Consulta disponibilitat d’estoc” que apareix a la fitxa de producte i veuràs uns cercles de diferents colors que indicaran si el producte està disponible o no i el temps que pot tardar en arribar:

3) Com sé que puc reservar un producte o que només el puc comprar online?

Els productes que només es poden reservar tenen aquesta icona:

  • Recollida a la botiga

    Vols venir a la botiga? Reserva els teus productes online abans que s'esgotin.

Els productes que només es poden comprar online tenen aquesta icona:

  • Enviament a domicili

    No et preocupis de res! Fes la teva comanda i nosaltres te la portem a casa.

En cas que els productes es puguin comprar online i reservar tindrà visibles les dues icones.

4) He fet una compra online i necessito demanar factura. Com ho he de fer?

Per sol·licitar la factura de la compra online, has de posar-te en contacte per mitjà del correu sprbri8@esteba.cat o bé pel nostre telèfon d’atenció gratuït 902.102.060

5) Com puc saber quant costa el transport d’enviament de la meva compra online?

Les despeses d’enviament depenen del pes del producte i de la zona on s’hagi de fer l’enviament. Per saber les despeses d’enviament de la teva compra, pots fer una simulació afegint el producte a la cistella de compra, i afegint només les dades d’enviament codi postal i província. Sense fer el pagament podràs saber quan costa enviar la teva comanda a casa.

6) No m’arriba el correu de confirmació de comanda i he fet correctament el pagament, per què?

En cas que no t’hagi arribat el nostre correu de confirmació, fes un primer pas i mira si ha quedat a la carpeta de correu brossa o altrament coneguda com carpeta spam.

En cas que no hi sigui, si us plau, posa’t en contacte amb sprbri8@esteba.cat i indica’ns el teu nom i cognoms, quin producte has comprat, data i hora de la compra.

7) Puc fer una devolució d’un producte que he comprat online?

Sí, pot fer la devolució del seu producte dins un termini de 30 dies naturals a partir de la data de compra o des de la confirmació de pagament.

El producte que vulguis tornar ha d’estar en perfecte estat i en el seu embalatge original.

Et tornarem el total de l’import de la compra excepte les despeses de transport. A més, se li carregaran les despeses de transport per la devolució.

No es permeten devolucions per material tallat a mida, transformat o manipulat així com material sota encàrrec.

Per fer la devolució contacti amb sprbri8@esteba.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

8) He vist que hi ha una promoció però no se m’aplica quan vaig a pagar, per què?

Hi ha promocions que només són vàlides a botiga física, informa’t bé de les condicions de la promoció abans de fer la compra, podria ser per aquest motiu.

En cas que la promoció sigui vàlida per botiga física i botiga online i no s’apliqui el descompte, posa’t en contacte amb sprbri8@esteba.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

9) He fet una comanda online i m’agradaria saber l’estat de la meva comanda, com ho puc fer?

En el moment que vas rebre la confirmació de la comanda, hauries d’haver rebut un segon email amb un codi de seguiment de la nostra companyia de transport. Has d’utilitzar aquest codi i les instruccions del correu per fer un seguiment de l’estat de la teva comanda.

10) He fet una compra a la botiga i necessito que m’enviïn la factura, amb qui he de contactar?

Per sol·licitar la factura d’una compra que vas fer a una de les nostres botigues físiques, has de contactar directament amb la botiga on vas fer la compra.

Ho pots fer per mitjà del telèfon o per email que tens disponibles a la part superior de la web (als botons de Contacte o Telèfon) o bé a l’apartat Botigues, seleccionant sempre la botiga que correspon.

11) He fet una compra a la botiga i vull tornar el producte. Com ho he de fer?

Disposes de 30 dies naturals per fer la teva sol·licitud de devolució.

Per retornar el producte primer t’has d’assegurar que el producte estigui en bon estat i en el seu embalatge original.

La devolució l’haurà d’anar a fer a la botiga on vas fer la compra.

12) El producte que he comprat està en mal estat, com ho he de notificar?

Si el producte el vas comprar a la botiga física, has de contactar directament a la botiga on vas anar a comprar-lo. Pots trobar les dades de contacte de la botiga a l’apartat Botigues de la pàgina web: http://www.fesmes.cat/ca/botigues

Si el producte el vas comprar a la botiga online, has contactar amb info@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

13) He vist que hi ha una promoció però no se m’aplica quan vaig a pagar, per què?

Hi ha promocions que només són vàlides a botiga física, informa’t bé de les condicions de la promoció abans de fer la compra, podria ser per aquest motiu.

En cas que la promoció sigui vàlida per botiga física i botiga online i no s’apliqui el descompte, posa’t en contacte amb info@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

14) Quines són les excepcions de les promocions?

Els productes que queden fora de les promocions que fem són els pèl·lets, parquets, OSB Dalles, els productes que no tenen estoc i les promocions vigents (fullet, 2x1, oferta segona unitat...)

15) Quin termini tinc per fer una devolució?

Si vas fer la compra en una botiga física FESMÉS, disposes de 30 dies naturals per fer una devolució.

Si vas fer la compra online, disposes de 30 dies naturals per fer la devolució.

16) Com he de gestionar una devolució?

En cas que la compra es realitzés en una botiga física, per retornar el producte primer t’has d’assegurar que el producte estigui en bon estat i en el seu embalatge original.

La devolució l’haurà d’anar a fer a la botiga on vas fer la compra.

En cas que la compra es realitzés a la botiga online, has de fer una devolució online, el producte que vulguis tornar ha d’estar en perfecte estat i en el seu embalatge original.

Et tornarem el total de l’import de la compra, però les despeses de transport van a càrrec del client.

No es permeten devolucions per material tallat a mida, transformat o manipulat així com material sota encàrrec.

Per fer-ho contactant amb sprbri8@esteba.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

17) Vull enviar el meu currículum o sol·licitar feina a Fesmés Bricolatge, com ho he de fer?

Per formar part de la nostra borsa de treball, ha d’enviar el seu Currículum Vitae (CV) per mitjà del nostre apartat Borsa de treball i seleccionant la botiga on voldria treballar.

En cas que sigui indiferent la botiga, seleccioni igualment una botiga i afegeixi els seus comentaris al camp Comentari.