Preguntes freqüents

1) Alta client

1.1. Vull donar-me d’alta però el sistema no em deixa

Observa quin missatge d’error et mostra el sistema. Podria ser que no puguis donar-te d’alta pels següents motius:

1.1.1. Reconeix la teva adreça electrònica o el teu NIF/CIF/NIE

Aquest avís et surt perquè la teva adreça electrònica o bé el teu NIF/CIF/NIE ja existeix a la nostra base de dades, vol dir que en algun moment ja et vam donar d’alta i l’única cosa que has de fer és accedir al teu espai client. Veure punt 2.

1.1.2. No reconeix la contrasenya

En aquest cas, cal fer clic al botó “Recuperar la contrasenya”

1.1.3. No rebo el correu de recuperar la contrasenya

Cal que facis les següents verificacions:

  • Revisa la teva safata o carpeta de correu no desitjat (SPAM)
  • Verificar que l’adreça electrònica proporcionada, coincideix amb la que tens donada d’alta al teu espai client

Si el problema persisteix contacta amb la teva botiga més propera per verificar que no sigui una incidència tècnica.

2) Ja sóc client però és el primer cop que entro a l’espai client

Si ja ets client FESMÉS (o tens la targeta virtual FESMÉS) i vols accedir al teu espai client a fesmes.cat, et pots trobar amb dues opcions:

2.1. La teva adreça electrònica coincideix amb la que tenim a la nostra base de dades de clients donats d’alta.

  • Cal que facis clic a recuperar la contrasenya i rebràs un correu electrònic amb un enllaç per accedir al teu espai client.

2.1. La teva adreça electrònica no coincideix o no recordes amb quina et vam donar d’alta a la nostra base de dades.

  • En aquests moments cal que et contactis amb la teva botiga més propera per poder identificar la teva fitxa client i corregir-la internament a la nostra base de dades. Et donarem accés de seguida contactem amb tu!

3) Entro al meu espai client però no puc modificar les meves dades

Per seguretat, les dades fiscals proporcionades no són modificables en aquest moment.

Si necessites canviar alguna dada com l’adreça, NIF/CIF/NIE, telèfon, adreça de correu electrònic... cal que et posis en contacte amb la teva botiga més propera per tal que et faci els canvis a la nostra base de dades de clients.

4) Llistat de factures

Quan facis una compra a qualsevol de les nostres botigues i botiga online, en el període de 24h podràs descarregar les teves factures des del teu espai client.

4.1. No veig les meves factures

Si quan accedeixis al teu espai client i recordes que tens factures pendents de descarregar per compres anteriors però no les veus. Podria ser que:

  • No hagi passat més de 24h des de que es va efectuar la compra
  • Tinguem duplicada la teva fitxa client. Per corregir-ho, posa’t en contacte amb la teva botiga més propera proporcionant el teu DNI/CIF/NIE per trobar les teves factures.

4.2. No puc descarregar les meves factures

Per poder resoldre aquesta incidència, segueix els següents passos:

4.2.1. Verifica que tinguis una bona connexió d’Internet.
4.2.2. Prova a descarregar-la amb un altre navegador si en aquell moment no pots fer-ho des de l’actual.
4.2.3. Si el problema persisteix, posa’t en contacte amb la teva botiga més propera.

 

4.3. Com descarrego les meves factures

Has de seguir els següents passos:

4.3.1. Entrar al teu espai client. Si no hi has entrat mai, hauràs de fer clic a Recuperar la contrasenya.
4.3.2. Confirma el correu electrònic del teu compte client.
4.3.3. Rebràs un correu electrònic al teu email personal per poder accedir a la pàgina per recuperar la contrasenya.
4.3.4. Accedeix indicant usuari (correu electrònic) i contrasenya (la que acabes de posar.
4.3.5. Un cop has accedit a l’Espai Client, ves a l’apartat Factures.
4.3.6. Descarrega el PDF de la factura que vols.

 

5) Llistat de reserves

Si fas una reserva, la veuràs en el teu espai client, a l’apartat “Historial de Comandes”. Podràs fer seguiment de l’estat d’aquesta reserva.

En el moment que ja hagis anat a buscar la teva reserva, i s’hagi fet efectiu el pagament, també podràs descarregar-te la factura, des de l’apartat “Factures”

6) Apartat Els meus Punts i xecs regal

En tot moment podràs consultar els punts acumulats per les teves compres fetes a les nostres botigues físiques i a través de la nostra web fesmes.cat/fesmesbricolaje.es.

Pots ensenyar la ID dels xecs regals (per valor de 10€) per descomptar a la propera compra, tant a botiga física com a https://www.fesmes.cat.

1) He fet una reserva i vull fer un canvi, com ho he de fer?

Per fer un canvi o demanar més informació de l’estat d’una reserva has de posar-te en contacte amb la botiga on vols anar a recollir la reserva.

Ho pots fer per mitjà del telèfon o per email que tens disponibles a la part superior de la web (als botons de Contacte o Telèfon) o bé a l’apartat Botigues, seleccionant sempre la botiga que correspon.

2) Quan puc anar a buscar un producte que he reservat?

Alguns productes poden no estar disponibles a la botiga on has demanat recollir-lo.

Nosaltres tramitem l’enviament el més ràpid possible perquè el tinguis a la teva botiga amb la màxima brevetat.

Per fer una estimació del temps que pot tardar en arribar el producte, fes clic al botó “Consulta disponibilitat d’estoc” que apareix a la fitxa de producte i veuràs uns cercles de diferents colors que indicaran si el producte està disponible o no i el temps que pot tardar en arribar:

3) Com sé que puc reservar un producte o que només el puc comprar online?

Els productes que només es poden reservar tenen aquesta icona:

  • Recollida a la botiga

    Vols venir a la botiga? Reserva els teus productes online abans que s'esgotin.

Els productes que només es poden comprar online tenen aquesta icona:

  • Enviament a domicili

    No et preocupis de res! Fes la teva comanda i nosaltres te la portem a casa.

En cas que els productes es puguin comprar online i reservar tindrà visibles les dues icones.

1) He fet una compra online i necessito demanar factura. Com ho he de fer?

Pots descarregar-te les teves factures, ja siguin compres online o compres fetes a qualsevol de les nostres botigues físiques.

Només has d'entrar al teu espai client, i anar a l'apartat "Factures". Si tens dubtes de com entrar a l'espai client, revisa l'apartat "Registre de Clients".

2) Com puc saber quant costa el transport d’enviament de la meva compra online?

Les despeses d’enviament depenen del pes del producte i de la zona on s’hagi de fer l’enviament. Per saber les despeses d’enviament de la teva compra, pots fer una simulació afegint el producte a la cistella de compra, i afegint només les dades d’enviament codi postal i província. Sense fer el pagament podràs saber quan costa enviar la teva comanda a casa.

3) No m’arriba el correu de confirmació de comanda i he fet correctament el pagament, per què?

En cas que no t’hagi arribat el nostre correu de confirmació, fes un primer pas i mira si ha quedat a la carpeta de correu brossa o altrament coneguda com carpeta spam.

En cas que no hi sigui, si us plau, posa’t en contacte amb web@fesmes.cat i indica’ns el teu nom i cognoms, quin producte has comprat, data i hora de la compra.

4) Puc fer una devolució d’un producte que he comprat online?

Sí, pot fer la devolució del seu producte dins un termini de 30 dies naturals a partir de la data de compra o des de la confirmació de pagament.

El producte que vulguis tornar ha d’estar en perfecte estat i en el seu embalatge original.

Et tornarem el total de l’import de la compra excepte les despeses de transport. A més, se li carregaran les despeses de transport per la devolució.

No es permeten devolucions per material tallat a mida, transformat o manipulat així com material sota encàrrec.

Per fer la devolució contacti amb web@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

5) He vist que hi ha una promoció però no se m’aplica quan vaig a pagar, per què?

Hi ha promocions que només són vàlides a botiga física, informa’t bé de les condicions de la promoció abans de fer la compra, podria ser per aquest motiu.

En cas que la promoció sigui vàlida per botiga física i botiga online i no s’apliqui el descompte, posa’t en contacte amb web@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

6) He fet una comanda online i m’agradaria saber l’estat de la meva comanda, com ho puc fer?

En el moment que vas rebre la confirmació de la comanda, hauries d’haver rebut un segon email amb un codi de seguiment de la nostra companyia de transport. Has d’utilitzar aquest codi i les instruccions del correu per fer un seguiment de l’estat de la teva comanda.

1) He fet una compra a la botiga i necessito que m’enviïn la factura, amb qui he de contactar?

Per sol·licitar la factura d’una compra que vas fer a una de les nostres botigues físiques, has de contactar directament amb la botiga on vas fer la compra.

Ho pots fer per mitjà del telèfon o per email que tens disponibles a la part superior de la web (als botons de Contacte o Telèfon) o bé a l’apartat Botigues, seleccionant sempre la botiga que correspon.

2) He fet una compra a la botiga i vull tornar el producte. Com ho he de fer?

Disposes de 30 dies naturals per fer la teva sol·licitud de devolució.

Per retornar el producte primer t’has d’assegurar que el producte estigui en bon estat i en el seu embalatge original.

La devolució l’haurà d’anar a fer a la botiga on vas fer la compra.

3) El producte que he comprat està en mal estat, com ho he de notificar?

Si el producte el vas comprar a la botiga física, has de contactar directament a la botiga on vas anar a comprar-lo. Pots trobar les dades de contacte de la botiga a l’apartat Botigues de la pàgina web: http://www.fesmes.cat/ca/botigues

Si el producte el vas comprar a la botiga online, has contactar amb web@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

1) He vist que hi ha una promoció però no se m’aplica quan vaig a pagar, per què?

Hi ha promocions que només són vàlides a botiga física, informa’t bé de les condicions de la promoció abans de fer la compra, podria ser per aquest motiu.

En cas que la promoció sigui vàlida per botiga física i botiga online i no s’apliqui el descompte, posa’t en contacte amb web@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

2) Quines són les excepcions de les promocions?

Els productes que queden fora de les promocions que fem són els pèl·lets, parquets, OSB Dalles, els productes que no tenen estoc i les promocions vigents (fullet, 2x1, oferta segona unitat...)

1) Quin termini tinc per fer una devolució?

Si vas fer la compra en una botiga física FESMÉS, disposes de 30 dies naturals per fer una devolució.

Si vas fer la compra online, disposes de 30 dies naturals per fer la devolució.

2) Com he de gestionar una devolució?

En cas que la compra es realitzés en una botiga física, per retornar el producte primer t’has d’assegurar que el producte estigui en bon estat i en el seu embalatge original.

La devolució l’haurà d’anar a fer a la botiga on vas fer la compra.

En cas que la compra es realitzés a la botiga online, has de fer una devolució online, el producte que vulguis tornar ha d’estar en perfecte estat i en el seu embalatge original.

Et tornarem el total de l’import de la compra, però les despeses de transport van a càrrec del client.

No es permeten devolucions per material tallat a mida, transformat o manipulat així com material sota encàrrec.

Per fer-ho contactant amb web@fesmes.cat o trucant al nostre telèfon d’atenció al client gratuït 902.102.060.

1) Vull enviar el meu currículum o sol·licitar feina a Fesmés Bricolatge, com ho he de fer?

Per formar part de la nostra borsa de treball, ha d’enviar el seu Currículum Vitae (CV) per mitjà del nostre apartat Borsa de treball i seleccionant la botiga on voldria treballar.

En cas que sigui indiferent la botiga, seleccioni igualment una botiga i afegeixi els seus comentaris al camp Comentari.